- Координира графика на медицинските специалисти, съгласно установените вътрешни правила.
- Координира записването на часове в утвърдения софтуер за работа с пациенти.
- Предоставя информация на пациенти директно, по телефон или e-mail.
- Отговаря за процесите на разплащане и стриктно следи за съответствие на текущата касова наличност.
- Изготвят финансови отчети и сметки за извършена работа.
- Оформя и обработва документи, свързани с работния процес.
- Оказва съдействие при възникнали административни проблеми и задачи.
- Координира поръчки постъпили от онлайн магазина на фирмата.
- Проявява учтиво отношение и любезност към пациенти и колеги.
Изисквания към кандидата:
- Завършено висше образование.
- Минимум 1 година опит на подобна позиция.
- Познания за работа с касов апарат, ПОС терминал и друга офис техника.
- Владеене на английски език на работно ниво е предимство.
- Компютърна грамотност.
- Инициативност, комуникативност, отговорност и организираност.
- Мотивация за работа и стремеж към усъвършенстване.
Ние предлагаме:
- Фирмено обучение.
- Трудов договор съгласно българското законодателство.
- Гъвкаво работно време.
- Приятна работна атмосфера.
- Работа с млад екип от специалисти.
- Възможност за лична изява и развитие.
- Конкурентно възнаграждение.